Nowe, ale bardzo dobrze znane wnętrza

Większość Twoich klientów, jest przygotowana na to, że współpraca z Tobą będzie dla nich bardzo dużym obciążeniem finansowym. Pomimo tego, uważają, że zmiany, jakie możesz wprowadzić do ich wnętrz, będą na tyle dobre, że koszty nie mają największego znaczenia. Tymczasem ty, bardzo często zaskakujesz swoich klientów, proponując im nie te najbardziej kosztowne rozwiązania, tylko opierasz się na tym, co już widzisz w ich domu. W ten sposób tworzysz nowy wystrój wnętrz, dokonując tylko niewielkich zmian. Zdarzają Ci się także sytuacje, w których to proponujesz swoim klientom, całkiem nowe wystroje wnętrz, rezygnując tym samym ze wszystkiego, co widzisz w danym miejscu. Takie sytuacje należą jednak do rzadkości, ponieważ uważasz, że każdy sposób urządzenia domu, ma w sobie coś cennego, co należy zachować. Starasz się pokazać swoim klientom, że wybrane przez nich rozwiązania związane z urządzeniem domu są bardzo cenne, mają liczne zalety, a przede wszystkim są to rozwiązania, które sprawiają, że w domu panuje taka, a nie inna atmosfera. Jeśli, więc klient dokładnie nie potrafi określić, jakich zmian oczekuje, jak bardzo nowe wnętrza mają się różnić od tych obecnych, to starasz się łączyć to, co nowe, z tym, co już jest. Dzięki temu koszty związane z Twoją pracą nie są zbyt wysokie, a klienci są pod wrażeniem twoich umiejętności. Doceniają także to, że pomimo wielu zmian, ich nowe wnętrza są im bardzo dobrze znane.